Rania stor
تدرس لدى كليه التربيه جامعه بنها
23/02/2025
طب يلا نرجع من تاني ونقول رمضان كريم
صدقه على روح الى بتحبوهم
اتمني ترجعوا الصفحه وتكبروها
24/09/2024
لايك عالكومنت بتاعي ياقمرات 💜
https://www.facebook.com/share/p/C9zxG8QUNj8PirFC/?mibextid=oFDknk
اول مره اطلب حاجه
هحكيلكوا أكتر قصة أثرت فيا اسفة لو حد دمع منها
مرة واحده كانت كل خلفتها بنات وجوزها كان نفسه ف بنت
لحد ما جابت ١٠ بنات وفي الأخر جوزها قالها المرة اللي جايه
لو جت بنت برضو انا مش عايزها
فضلت تدعي وكانت قلقانه مرضيتش تعمل سونار من خوفها وقلقاها وجت يوم الولادة
واكتشفت انها بنت برضو
واول ما فاقت لقت جوزها واقف جنبها وبيقولها بنت تاني !!
انتِ مبقيتيش نافعه وعقاباً ليكي انتِ هتدفنيها بنفسك يا إما هتطلقي
هى طبعاً وافقت عشان مش عارفه هتعمل اي وراحت دفنتها وروحت بيتها
حلمت بيها طول الليل بتقولها حرام عليكي ليه تعملي فيا كدا قلبها مطاوعهاش وخرجت بليل وكلهم نايمين وراحت شالت التراب وكانت المعجزة البنت لسه صاحية قالتلها اسفة يابنتي على اللي عملته فيكي قالتلها لا يا أمي متتأسفيش ولا حاجه
دخليني بس جروب Rony stor♥️♥️
قبل أن ترفع الملائكة صحيفة أعمالي قبل منتصف شهر شعبان استحي أن أقول عفوت عنكم ،لأني ماوجدت منكم إلا الخير والمحبة. بل اقول عفا الله عني و عنكم واذكروني في صالح دعائكم وكل عام والجميع بخير
انا محتاجه ال3000الى عندي ينوروني هنا
@إشارة
هديا 🎉🎁🎁
12/02/2024
يلا بقه ننزل بالشغل القمر 💚
مج عادي ب85بدل 100
مج سحري ب110بدل 120والاتنين ب200
تابلوه مقاس 20*30 ب65
تابلوه مقاس 40-30 ب100
ميداليه خشب ب10
ميداليه اكليرك ب20
طقم بيبي شتوي ب280
طقم بيبي صيفي ب220
@متابعين
حولت اجمع معظم الشغل فى بوست واحد
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عارفه إن سايبه الصفحه فى غير اي شغل ينزل اوي حتي أكبرها بجد الفتره دي بقت من اصعب الفترات الاسعار مش ثابته ومش عارفه انزل خالص
دالوفتي الأسعار إلى هتنزل هتكون تروص الاسبوع دا باذن الله
لحد ما لأسعار ترسا على بر
بس حابه اطلب منكوا طلب تعملوا دعوه لاصحابكوا علشان الصفحه توصل لأكبر عدد
كل سنه وانتوا طيبين يا حبيبي 💗
@متابعين
Rony stor♥️♥️
انسخوها كتير
يارب اي تاجر عنده سلعه وقافل عليها عشان يستغل الناس ويكسب يارب ماتشوف خير في حياتك والله لا يباركلك::"
@إشارة
لما يكون انهارده بجيب حاجه وصاحب المحل يغير السعر ويزود عن السعر الى كان محطوط ويقولك مانا لما اجيبوا اكيد هلاقي غالى دا يكون سببوا اي جشع من التجار والا مفيش رقابه من الحكومه والا حمايه المستهلك مجرد اسم بس
اي دا كلوا بقيتوا عندي وتس والا اي 🫣
Click here to claim your Sponsored Listing.
