Omi Make Up

Omi Make Up

Share

MSN/Emai/Xanga: [email protected] 本人在此誠接各化妝服務!赤想同大家一齊分享一下扮靚既喜悅同心得!赤會聽下大家有咩問題睇下幫唔幫到你地~答到就答~拍片解答到就拍片~我解答唔到既都會盡我能力幫你地搵出答案!之後仲會睇下有咩好用抵用既貨品推介比各位!多謝多謝!

點用髮夾先最實最靚呢!? - Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 13/08/2010

究竟點用髮夾先最實最靚呢!?

點用髮夾先最實最靚呢!? - Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 歡迎來到omi make up.本人誠接各類化妝,亦歡迎如有任何問題隨時留言發問,我會盡快回覆!

扮靚推介-護膚品分享之爽膚水 - Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 11/08/2010

我的爽膚水推介

扮靚推介-護膚品分享之爽膚水 - Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 歡迎來到omi make up.本人誠接各類化妝,亦歡迎如有任何問題隨時留言發問,我會盡快回覆!

Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 10/08/2010

我同好多朋友傾開偈果時發現原來雖然佢地好細個就開始搽呢樣搽果樣!本身非常貪靚!又成日睇嘀潮流雜誌兼且用既都唔係話嘀水水化妝品!但!!原來佢地個護膚step係一路都錯哂!所以諗起都不如係到講下!當大家知道其實果樣護膚品既用途之後好自然你就會明白佢應該係幾時搽同搽係邊!

Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 歡迎來到omi make up.本人誠接各類化妝,亦歡迎如有任何問題隨時留言發問,我會盡快回覆!

08/08/2010

我相信你地都有好多各種唔同種類既化妝品啦~而當中粉餅狀既應該都佔好多下!而且我諗你地亦都好似我咁曾經試過將呢嘀粉餅狀既化妝品跌碎左、壓碎左!
其實化妝品碎左不但有可能令到你上妝難左~無咁均勻之外!仲會你一開既時候嘀粉四散呢~整到周圍都係都真係幾麻煩!而且都無可能話真係一碎左少少就掉架嘛!實在太浪費呢~係咪?!
而咁岩前幾日我就將我新開果盒粉餅飛左落地跌到散哂~所以就係到教下大家點樣可以將佢地還原靚靚喇!

08/08/2010

我相信你地都有好多各種唔同種類既化妝品啦~而當中粉餅狀既應該都佔好多下!而且我諗你地亦都好似我咁曾經試過將呢嘀粉餅狀既化妝品跌碎左、壓碎左!
其實化妝品碎左不但有可能令到你上妝難左~無咁均勻之外!仲會你一開既時候嘀粉四散呢~整到周圍都係都真係幾麻煩!而且都無可能話真係一碎左少少就掉架嘛!實在太浪費呢~係咪?!
而咁岩前幾日我就將我新開果盒粉餅飛左落地跌到散哂~所以就係到教下大家點樣可以將佢地還原靚靚喇!

Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 07/08/2010

如何把碎掉的化妝品還原?

Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 歡迎來到omi make up.本人誠接各類化妝,亦歡迎如有任何問題隨時留言發問,我會盡快回覆!

扮靚推介-眼睫毛精華 30/07/2010

天生有又長又濃密既眼睫毛!我相信係女仔都想啦~但現實就真係唔係咁囉!就好似我咁~我天生嘀睫毛又疏又短仲要好易甩!!

之前因為成日搽睫毛液又起勢夾佢~搞到猛甩!當見到自己慬有果幾條毛仔都甩出黎!真係HURT到爆!!咁又因為咁~諗住不如方便嘀去電鬼左佢~咁咪可以唔洗夾~咪無咁易甩囉!結果!!!仲慘!!乜都唔搞佢都無啦啦甩!!仲試有有段時間隻眼中間另另捨捨空左無毛囉!肉酸到......癲!

但我本身又麻麻痴假睫毛~一來覺得煩~二來~如果你果日唔化妝或者化個淡妝既話!又真係無理由去痴假睫毛架嘛~

咁岩有一日~去做FACIAL~同開個美容師講!佢就介紹我用黎自MONACO既HELIABRINE睫毛精華!嘩!真係一試便愛上!

咁當然唔會話突然變到成排假睫毛咁啦!但我嘀眼睫毛從此無乜再點甩!而且仲密左同長左!(係除非可能果排懶無搽會差嘀姐!)

而且方法十分簡單!只係需要每晚訓前搽就OK!但有樣野要留意就係搽完千萬唔可以搽嘀有色既係面!因為咁樣反而會令嘀毛吸收到嘀唔好既物質而甩!我自己就係初頭唔信且果陣試過兩次!!除左咁~絕對係非常咁GOOD!我自己都介紹過比兩三個朋友用~佢地都同我一樣KEEP住用到依加呢!我都差不多用左5年LU~~

比張相你地過下目!$125一枝!有興趣既同我講丫~

Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 29/07/2010

Omi Make Up - omi_makeup - Yahoo! BLOG 歡迎來到omi make up.本人誠接各類化妝,亦歡迎如有任何問題隨時留言發問,我會盡快回覆!

Wedding 28/07/2010
完美底妝 19/07/2010

要靚!最緊要當然係講個底先啦!而除左因為靚!之前仲睇過一編報導!話研究指出化妝~仲可以當一層保護網免得你嬌嫩既皮膚比依加長期高企污染既空氣傷害呢!

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Hong Kong?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Address

Hong Kong