Sandrosfeelgood

Sandrosfeelgood

Dela

Jag brinner för att hjälpa kvinnor att stärka relationen med sig själva, frigöra sin kraft, livsglädje och lekfullhet.

Jag har en holistisk människosyn och i mitt företag Sandros feelgood arbetar jag som Intuitiv Coach, Terapeutisk Healer och Massör.

Photos from Sandrosfeelgood's post 19/06/2026

✨🇮🇹Jag följer min kallelse 🇮🇹✨

Redan innan jag åkte till Trieste i våras kände jag starkt att jag ville spendera tid på en vingård i höst. Min intuition drogs mot Piemonte.

Det spännande är att när jag satt hos min vägledare och massör och delade den känslan drog han ett tarotkort som symboliserade en vingård. Inte bara en gång utan två. Vi skrattade. Universum verkade vilja vara väldigt tydligt. 🍇✨

Sedan dess har Piemonte dykt upp från flera håll, precis som Trieste gjorde innan jag reste dit.

För några veckor sedan beställde jag en bok som kallade på mig. Jag blev berörd redan från första kapitlet. Något i min själ kände igen sig.

När jag sedan tittade närmare på författarens Instagram .se och hemsida rös jag när jag förstod att berättelsen utspelar sig i en liten by i Piemonte.

Kallelsen blev ännu starkare.

Och när jag upptäckte att Annika även skapat en vacker tarotkortlek så kallade den också på mig.

När jag delade min upplevelse med min vän helingvän tidigare i veckan blev hon lika berörd och beställde leken hon också. Och så fint att få dela denna vackra energi ✨

Igår kom min. Och jag älskar den redan. 💛

Det första kortet jag drog var Ess i Stavar. Kortet beskriver precis den känsla jag burit inom mig den senaste tiden. Att det inte längre är dags att vänta till hösten. Att det är dags att agera nu.

Så för en vecka sedan bokade jag.

Mot Piemonte. Mot platsen där boken och kortleken utspelar sig.
Mot älskade Italien. 🇮🇹😍

Jag vet inte exakt vad som väntar.
Men jag följer min vägledning.

Och det känns magiskt att få fortsätta läsa boken i den miljö där berättelsen faktiskt utspelar sig.

✨ Ess i Stavar ✨

Allt börjar med en gnista.

En idé.
En längtan.
En känsla av att något nytt vill födas genom dig.

Du behöver inte se hela vägen.

Ibland räcker det att ta första steget.

Vad är det som får dig att brinna just nu och vågar du följa det?

Glad midsommar från en som är alldeles pirrig och på väg mot sin längtan🌻🇮🇹✨❤️

Tillbaks i arbete i Linne på onsdag. Finns några tider lediga. Kanske vill du få hjälp att börja följa det som kallar dig?

Kram och kärlek/Jenny

18/06/2026

Tillbaks i Göteborg efter några dagar fyllda av roadtrip, vackra platser och kärleksfulla möten i Halland och Skåne. 💛

Jag känner en sådan tacksamhet över människorna och platserna som får vara en del av mitt liv. Det är svårt att sätta ord på hur mycket de betyder. Hjärtat är fullt och själen påfylld ♥️

Idag är jag i Linné och det finns fortfarande några tider kvar i eftermiddag för dig som vill landa mjukt, fylla på med ny energi och ge dig själv en stunds återhämtning innan midsommar. 🌸

Hjärtligt välkommen 🤗

✨ Länk till bokning finns i profilen.

Med massa kärlek,
Jenny ♥️

11/06/2026

Juli månads tider är släppta
och sommarens schema börjar redan fyllas på. ☀️

Kanske närmar sig semestern. Kanske längtar du efter vila, återhämtning, mer energi eller bara en stund där du får landa i dig själv och lyssna in vad du faktiskt behöver.

Sommaren bjuder ofta på ljus, frihet och härliga upplevelser men också på ett tempo där det lätt blir mycket av allt. Därför vill jag skicka med en liten påminnelse:

🌼 Glöm inte bort dig själv.

Din kropp.
Ditt nervsystem.
Ditt välmående.

Ibland kan det mest kärleksfulla vi gör vara att stanna upp en stund och ge oss själva samma omsorg som vi så gärna ger till andra.

Du är varmt välkommen på massage, terapeutisk healing, intuitiv coaching eller en kombinationsbehandling.

Och känner du att du vill ge dig själv lite extra utrymme i sommar skapa mer klarhet, balans, livskraft eller börja ta steg mot det du längtar efter så är du varmt välkommen att boka ett kostnadsfritt samtal. Så känner vi tillsammans ett upplägg som stöttar dig bäst just nu. 💛

Önskar dig en riktigt fin fredag och en mjuk, närvarande sommarhelg. 🌻✨

Kram Jenny

Photos from Sandrosfeelgood's post 02/06/2026

Idag, på min födelsedag, mitt i en blandning av känslor, längtan, sorg och tacksamhet tatuerade jag och min bästa vän små hjärtan efter 27 års vänskap ♥️

En stilla påminnelse om att vissa relationer består. Att vissa hjärtan aldrig lämnar. Att vissa former av kärlek till slt blir ett hem.

I stunder när det är lätt att fastna i det vi saknar behöver vi också stanna upp och påminna oss om allt det vi faktiskt har.

Och nu bär jag ett litet hjärta på handleden som kan påminna mig om just det. Om och om igen ♥️

Tack älskade .wallin. Och tack till alla som gratulerat mig och skickat kärlek idag. Det har värmt gott i hjärtat att påminnas om så många fina människor jag har runt om mig. 🙏

Kram och massa kärlek tillbaks, �Jenny ♥️

30/05/2026

🎶You are not too late 🎶

Wow, something has really awakened in me this week, a fiery creative energy and inspiration I’ve been longing for. And suddenly… I even started making some music 🤗

This song began as encouragement for a friend, a reminder that it’s never too late to begin again or follow what your heart is calling you toward.

But while listening to it, I realized… maybe many of us need this reminder.

“You are not too late.
You are not alone.
You are coming home”

Here’s a little glimpse of the song ✨

Would love to hear what it awakens in you 💛

24/05/2026

Vågar du lita på mig nu Jenny?✨

Så börjar jag äntligen känna att jag landar. Efter flytt, resa och nytt boende.

Jag vet ännu inte helt min riktning men jag vet att jag är på väg. Mot något nytt. Och det känns spännande. En ny livskraft har infunnit sig och jag litar mer på att livet bär mig. Och jag är så tacksam.

Jag tänker tillbaka på en avgörande stund innan min resa:

Det brister inom mig. Det är två veckor innan jag ska flytta ur min lägenhet. Tårar väller fram och jag kryper ihop i den gröna soffan som så många gånger förr fångat mig genom åren och vaggat in mig i trygghet. Men jag känner också att det är en gammal trygghet.

Jag vet djupt inom mig att jag är vägledd att lämna men jag är också rädd. Rädd för att fullt ut våga lita på min nya väg. Jag faller tillbaka i den där gamla rösten som försöker skydda mig. Rösten som tidigt lärde sig att jag blir lämnad, att jag står ensam och att jag inte kan lita på att allt kommer bli bra.

Då upptäcker jag först en fjäder på mitt bröst och sedan en till vid ljusstaken. Jag känner mammas närvaro så starkt. Jag känner hennes smekning mot min kind och jag hör hennes röst:

“Jag är här älskade Jenny. Jag håller dig nu för jag vet att du behöver stöd. Det är en kraftfull förändring du går igenom. Det är svårt för andra att förstå men det räcker att du och jag förstår.

Det du känner i bröstet är sorg. Sorg över att lämna det gamla och lämna tryggheten. Men det är en trygghet du vuxit ur. Du kommer skapa en ny trygghet och förstå att du har den inom dig.

Och ja Jenny, det är jag som lämnar fjädrarna. Be mig om hjälp när du behöver. Jag vill så gärna hjälpa dig nu.

Jag är så ledsen att jag inte kunde göra det när jag levde… men vågar du lita på mig nu?”

Jag känner hur frågan tar tag i mitt bröst. Först vill jag fly. Skrika nej. Det känns som att stå vid kanten av en klippa och bli ombedd att hoppa utan att veta om någon där nere kommer ta emot mig.

Men så händer något.

För första gången i mitt liv säger jag:

“Jag litar på dig nu mamma. Jag släpper. Jag kastar loss. Jag följer. Led mig. Guida mig. Ta mig hem till kärnan. Visa mig vägen. Visa mig Italien.”

Och jag hör hennes svar:

“Älskade Jenny, jag ska visa dig. Du kommer känna igen dig. Komma närmare dig själv och våra själsliga band. Det är så mycket som kommer öppna upp sig nu. Det här är bara början. Och jag är med dig, every step on the way.”

Och jag känner det nu.

Och jag litar på det.

Tack mamma ♥️

Finns det något inom dig som längtar efter att ta ett steg, om du fullt ut vågade lita på att livet bär dig? 💛

20/05/2026

Lediga längre tider finns imorgon torsdag i linne & fredag i Vasa samt junis tider ute och bokningsbara 🌸

För dig som längtar efter lite mer tid att landa, känna in och få stöd i det som pågår inom dig just nu 💛

Du kan boka exempelvis:

✨ 90 min Kombinationsbehandling:
45 min intuitiv coaching följt av
45 min massage

✨ 90 min energitransformerande terapeutisk healing
Ett helande samtal där vi möter det som vill bli sett, förstått och transformeras

Jag blir hemma i sommar och erbjuder fortsatt massage, intuitiv coaching och helande samtal i Linné, Vasastan och via telefon 💛

Länk till bokning finns i kommentar 🌸

07/05/2026

landningsfas efter resan och tillbaka i arbete ✨

Här har jag befunnit mig de senaste dagarna, i badkaret i min nyinflyttade lägenhet över sommaren.

Jag har stängt ute världen lite för att få landa efter allt som varit.

På kort tid har så mycket förändrats, jag har släppt min lägenhet efter 14 år, rest till ett nytt land, ny stad, boende och språkskola, roadtrippat genom Kroatien och Slovenien och nu flyttat in i ett nytt hem.

Det är mycket att smälta.
Men också mycket att känna tacksamhet över.

Resan öppnade dessutom upp för fina möten och samtal som berörde mig mer än jag hade väntat mig ♥️

Jag tänker på ett citat av Dalai Lama efter en längre resa:

“Min kropp har landat, men jag väntar fortfarande in min själ.”

Och det är precis där jag har varit och fortfarande är.

Men idag återgår jag till arbetet på Göteborgs Massage och det känns fint att få mötas igen, i både grundande massage och samtal. ✨

Det finns fortfarande några tider kvar den här veckan om du känner en längtan efter att landa en stund, i dig själv, tillsammans med mig. 🩷

Länk till bokning finns i kommentar.

Hjärtligt välkommen 🤗

Kram Jenny

01/05/2026

Reflektioner & tankar från Slovenien ✨

Resan börjar närma sig sitt slt och jag känner lite vemod men samtidigt så mycket tacksamhet för allt jag fått uppleva.

Om att få känna sig hemma på så många platser. Att få landa i connection både med mig själv och det som är större.

Jag pratar också om högkänslighet och hur det kan vara en gåva när vi vågar omfamna den och träffar andra högkänsliga.

När vi släpper taget om brist. Och om hur livet faktiskt möter oss när vi tillåter oss att ta emot det vi innerst inne längtar efter.

Om tur, eller som jag ser det, energiarbete. De universella lagarna. Cause and effect.

Känn in om det kallar dig att lyssna 🤍

Ha en riktigt skön onsdag 🙌

Med kärlek och värme,
Jenny ♥️

Vill du placera din affär längst upp i Skönhetssalong-listan i Gothenburg?
Klicka här för att få din sponsrade notering.

Telefon

Adress


Gothenburg

Öppettider

Måndag 09:00 - 17:00
Tisdag 09:00 - 17:00
Onsdag 09:00 - 17:00
Torsdag 09:00 - 17:00
Fredag 09:00 - 17:00